Novosti

Novosti iz oblasti elektronske trgovine

Kako napraviti uspešne e-commerce lending stranice

Četiri vrste e-commerce lending stranica koje lako konvertuju

domen.rsE-commerce landing stranice su poput onlajn izloga i imaju zadatak da privuku pažnju potencijalnih kupaca i pozovu ih da uđu, obećavajući sjajno korisničko iskustvo. Prema tome, dobro napravljene e-commerce lending stranice značajno utiču na povećanje prodaje, čine da se svi napori i sredstva koje ste uložili u marketing isplate i podstiču kupce da vam se iznova vraćaju.

A kako napraviti e-commerce lending stranice koje lako konvertuju kupce? To, zapravo, nije tako teško i u nastavku ćemo vam otkriti 4 načina na koja to možete uraditi. Ali, pre toga, da vidimo…

Šta je e-commerce lending strana ?
Reč je o zasebnoj, samostalnoj stranici na vašem sajtu koja je napravljena isključivo u reklamne svrhe kako bi se povećala konverzija. Ova strana ne sadrži meni i ne pruža mogućnost odlaska na druge stranice sajta, već je fokusirana samo na jedan proizvod ili uslugu. Suština je da korisnici na ovu stranicu primarno dolaze nakon što kliknu na reklamu koju ste postavili na Gugl, Jutjub, društvene mreže ili je poslali putem njuzletera.

Da bi e-commerce lending strane bile uspešne, potrebno je da budu fokusirane na jedan jasan cilj (na primer prodaju određenog proizvoda ili grupe povezanih proizvoda) i da sadrže:

  • Naslov koji će čitaoce motivisati i usmeriti ka kupovini;
  • Kvalitetne fotografije koje do detalja prikazuju ono što se nudi;
  • Tekst personalizovan za određenu ciljnu grupu koji jasno i sažeto izražava dobiti i predstavlja proizvod(e);
  • Društveni dokaz, odnosno svedočanstva i recenzije zadovoljnih kupaca;
  • Jasan poziv na akciju koju želimo da potencijalni klijent preduzme.


Kompletan tekst možete pročitati na RNIDS domen.rs sajtu

Sponzor sajta